RENTETAN CATATAN HARIAN UNTUK RENUNGAN DAN KENANGAN

JAUH MANA PUN JARAK KITA....LAMA MANA PUN TAK JUMPA....KITA TETAP PANDANG LANGIT YANG SAMA..JADI KITA DEKAT SEBENARNYA, DEKAT DIHATI....

Thursday, May 3, 2012

Semalam di Senibong...












Maalm pertama diJB bersama keluarga kakak kami ke Senibong...tempat makan seafood yang terkenal..terletak ditepi laut mengadap Singapura yang nampak cantik dengan lampu2 .....kat parking,90% kereta dari Singapura..ramai dan meriah sungguh...seafood nya pelbagai...ikan2 fresh disusun macam kat pasar pulak..ada sotong..ketam...udang paling banyak termasuk udang kara yang besar tu....kami mkan nasi lemak ngan ikan bakar....minum air kelapa..leepas makan jalan2 tengok orang berjualan dan bukak gerai macam pasar malam....kalau keJB..singgah la di Senibong untuk makan ikan bako atau kukus...selain dari kampong Pasir Putih yang jugak banyak gerai ikan bako...ni kampong abang ipo saya....eh,jumpa penyanyi Aman Shah la...makan ikan bako jugak...teringat lagu raya yang ada gambo ayam tu....he..he...

1 comment:

  1. Hi..wah best dia jalan2 kat overseas....saya baru jer pegi makan kat Selera Seafood Senibong weekend lepas dan dah upload dalam blog www.blogmakanbest.blogspot.com
    Senang2 tu jenguk la yer blog saya. Topik 100% makan, makan dan makan :) takder topik lain. Kebanyakan nye di area Johor tapi lain2 pun ada bergantung bila saya visit ngan family.
    Jangan lupa follow yer blog saya TQ TQ TQ

    ReplyDelete