RENTETAN CATATAN HARIAN UNTUK RENUNGAN DAN KENANGAN

JAUH MANA PUN JARAK KITA....LAMA MANA PUN TAK JUMPA....KITA TETAP PANDANG LANGIT YANG SAMA..JADI KITA DEKAT SEBENARNYA, DEKAT DIHATI....

Sunday, May 25, 2014

Tasik Cermin..indah tapi emm...m..

Kalau keIpoh ..,selain dari memori lane...jom kita buat aktiviti lasak sikit iaitu masuk gua untuk menikmati keindahan tasik cermin...tasik cantik ni ramai yang tak tahu keujudan dan lokasi nya..tapi  teman dah dua kali pegi..sekali petang...tak berapa cantik relection nya sebab agak gelap..pegi pagi dalam pukul 10 macam tu tengah matahari memancar kat situ memang le cantik sangat.....seelok nya pegi le ramai2 sikit..dan pastikan ada jejaka tampan atau jejaka perasan menemani kome ya...Mula2 kena cari pintu gua zam zam ara kazam ni dulu.....bawak le lampu suluh dalam gua tu gelap jugak ..tapi dalam 100 meter macam tu je panjang nya gua ni....ok je masuk ramai2 takperlu meniarap ke...apa ke..jalan je...
 Pintu gua belah sana...
Jom kome..ikut teman masuk gua...jangan lupa lampu suluh...
 Pintu disebelah tasik....
 Tengok dalam air nampak poko..emmm..mm..nampak gunung...takut a..aaa...
Apa saja benda dikeliling tasik ni akan nampak dalam Tasik Cermin tu....
 betul2 macam cermin....
Ini le jejaka hensem yang menemani kami keTasik Cermin...ala2 Bollywood gitu...

No comments:

Post a Comment