RENTETAN CATATAN HARIAN UNTUK RENUNGAN DAN KENANGAN

JAUH MANA PUN JARAK KITA....LAMA MANA PUN TAK JUMPA....KITA TETAP PANDANG LANGIT YANG SAMA..JADI KITA DEKAT SEBENARNYA, DEKAT DIHATI....

Sunday, December 26, 2010

Yang...macam2 la...

Seorang kawan yang selalu baca catatan saya ,mencadangkan saya menulis banyak hal lain selain dari catatan harian..eh....ini blog peribadi yang nama nya pun catatan..catatan rindu...rindu pada anak2....cucu...pada suami..pada ibu..pada kawan2..dan semua...... sebenar nya apa yang saya catatkan ada lah bersifat peribadi...yang saya lalui 24 jam sehari...sebenar nya ada banyak yang saya lalui tapi malas nak catatkan...yang sakit hati...yang nak marah...yang benci dan menyampah....yang tak kenang budi...yang lupa diri...yang perasan....yang ambik kesempatan...yang .....yang macam2 la.....biar la blog ni bersifat ringan dan rileks untuk seronok2 dan sebagai kenangan..
tak suka tulis pasal politik...sebab tak pandai dan tak berminat pun ..lagi pun politik tu kalau disalah guna dah jadi koto...dan banyak dosa...kalau teringin nak baca blog orang lain selalu la klik kat 'next blog' tu..tapi kalau kena yang berbau politik..maaf la...klik next blog lagi cepat2..tak suka baca kata umpatan dan fitnah...mengata sesama Islam..sesama bangsa ..apa yang dapat selain dari dosa....
Dalam usia yang dah nak petang ni...elok la tulis dan baca blog yang ringan2 je..rileks...santai2....kalau baca blog orang lain..blog bersifat keluarga....dunia masakan...dunia wanita...pengembaraan....akan jadi pilihan....
Macam tu gak kalau menonton tv....yang mesti tonton BULETIN UTAMA TV3...pastu MAJALAH 3....dan lain2 kalau ada masa iala saluran 555, 556...atau 701..702...atau tengok CSI...kadang je tengok Drama yang best..mesti la lakonan pelakon yang saya suka iaitu NorKhiriah..
Norkhiriah ni pandai berlakon....watak pe pun ok....pelakon lelaki..sape ya yang saya minat..?Zamarul Hisham ok gak lakonan dia....tapi saya tak minat pun...suka tengok lakonan dia je....

No comments:

Post a Comment