RENTETAN CATATAN HARIAN UNTUK RENUNGAN DAN KENANGAN

JAUH MANA PUN JARAK KITA....LAMA MANA PUN TAK JUMPA....KITA TETAP PANDANG LANGIT YANG SAMA..JADI KITA DEKAT SEBENARNYA, DEKAT DIHATI....

Friday, April 8, 2011

Lagi 12 hari....

Pagi ke ACC Hospital Raja Permaisuri Bainun...setiap pagi Jumaat ada CME kat situ..ramai la staf yang datang sampai penuh auditorium tu..oleh sebab sampai awal sementara tunggu nak masuk ,dan oleh sebab saya ni peramah orang nya dapat la beberapa orang kawan baru....
sebab ada hal diklinik O&G saya keluar dari situ pukul 8.30 pagi..terkejut tengok kat luar auditorium ramai sekali yang duk bersembang dan bersantai2....kenapa tak masuk dengar CME tu....ambik kesempatan pulak rileks2 kat luar tu....mesti ketua unit masing2 ingat diaorang duk dengar CME..tapi duk sembang2 pulak kat situ....
Kat pejabat sunyi je..tapi kat atas pejabat kami bunyi tolak2 meja dan kerusi...lepas tu bunyi bising gelak2...macam kat rumah pulak.....eh...ada jamuan la...tapi kami tak dijemput pun....takpe takpe...mak esah..ada aku kesah??
Petang balik rumah cuaca elok je...tak hujan macam semalam....teringat kat Adam...rindu sangat....nanti sebelum bercuti 10 hari... 20 haribulan ni akan keKL gak,boleh la jumpa Adam ya...
Sekarang dah mula buat persiapan untuk bercuti kat europe...kena buat checklist takut tertinggal2 apa2 barang....yang penting mesti bawak bekal makanan yang pedas2...sambal membunuh mesti bawak,tapi kena la goreng sampai kering...serunding dah beli...kena beli biskut2 jugak,kat sana nanti memang ada biskut tapi belum tentu halal.....selain dari tu ubat2 pun kena bawak jugak yang perlu2.....sebab pegi musim bunga jadi tak perlu la baju sejuk tebal2...cukup jeket je dan sweater...InsyaALLAH..jika diizinkan ALLAH akan banyak nanti pengelaman yang akan dicatatkan disini nanti...mudah2 an selamat semua nya...12 hari je lagi akan terbang ke Paris!!! dan dengan keretapi akan keSwitzerlands dan Belanda (Netherlands...).orange..orange..aku akan datang..Yang kelako budak2 PT(Pembantu Tadbir) kat pejabat saya yang uruskan insuran dan lain2 untuk saya ke europe tu bertanya dimana saya akan tido disana nanti??kelako betul budak2 ni...tido kat hotel la kan....tapi saya jawab tengah call Rooney dan Ronaldo nak tumpang tido rumah diaorang..!!wa ka..ka..ka.. rupa2 nya diaorang lagi pandai kenakan saya....beli jersey bola tau suh Rooney ngan Ronaldo sain ya...(nak cenderahati dari europe la tu..)

No comments:

Post a Comment