RENTETAN CATATAN HARIAN UNTUK RENUNGAN DAN KENANGAN

JAUH MANA PUN JARAK KITA....LAMA MANA PUN TAK JUMPA....KITA TETAP PANDANG LANGIT YANG SAMA..JADI KITA DEKAT SEBENARNYA, DEKAT DIHATI....

Sunday, April 10, 2011

Lets images speaks

Kamera ni beli sendiri.....murah je..tak sampai seribu pun harga dia.....
Dan...ini kamera digital terbaharu yang saya miliki....
Ini kamera digital pertama yang saya miliki beberapa tahun dulu..lama jugak dah.....dah kira antik...lepas pakai kamera ni pakai NIKON COOLPIX S220.....hadiah dari Aiza... maseh digunakan....
Pagi ni teringat nak ucapkan ribuan terima kasih kepada seseorang yang belanja makan pizza Domino kepada mama....31 Mac lalu...terima kasih daun keladi ya......


Bagi yang tak berminat dalam seni photograpy....memang tak kesah pun kalau ternampak apa2 peristiwa atau pemandangan menarik yang ditemui disekeliling kita....tapi bagi saya sesuatu yan menarik patut diabadikan....pertama dalam ingatan dan kedua dalam kamera....sebab tu kamera adalah antara salah satu barang yang mustahak yang mesti ada bersama dimana saja...tertinggal handphone tak pe...teringgal duit pun takpe lagi..tapi jangan tertinggal kamera..bagi saya gambar dapat menceritakan segala2 nya...seperti slogan NIKON...LETS IMAGE SPEAKS...
Sebab tu kalau nampak sesuatu yang cantik.....takkan nak kata oh...cantiknya!! mesti bertindak cepat dan klik..k...ambik gambo la kan...
Kamera yang paling disayangi ialah NIKON coolpix S220 yang dihadiahkan oleh Aiza waktu mula2 saya beli laptop dan mula belajar menulis blog beberapa tahun lalu...kamera ni banyak membantu saya mengambil dan memasukkan gambar2 dalam blog...
Dan kerana nak ambik lebeh banyak gambo2 cantik kat europe nanti maka dibeli la satu lagi kamera...NIKON L120.....

No comments:

Post a Comment