RENTETAN CATATAN HARIAN UNTUK RENUNGAN DAN KENANGAN

JAUH MANA PUN JARAK KITA....LAMA MANA PUN TAK JUMPA....KITA TETAP PANDANG LANGIT YANG SAMA..JADI KITA DEKAT SEBENARNYA, DEKAT DIHATI....

Sunday, May 22, 2011

CME yang meriah..

Yeah...yeah....ETS dah sampai...

Tunggu Aiza kat stesyen keretapi..sempat la posing2 dulu....


Pagi Jumaat seawal 7 pagi sudah berada diHospital Raja Permaisuri Bainun ..Tapi selepas CME bermula,saya keklinik O&G ..ada temujanji disitu...menunggu Doktor datang ralit lah melihat gelagat pesakit dan staf kat situ..lama jugak menunggu,ada staf yang suruh saya pegi minum dulu..tapi tak ada mood nak jalan kekafetaria disitu...
masa duk membaca Mastika sementara menunggu giliran , saya ditegur oleh Doktor Tham...pakar O&G yang menyuruh saya masuk untuk diperiksa tapi sayang nya kad saya maseh sedang dikesan ..masuk kali ni dah 3 kali kad lapuran perubatan saya tak dapat dikesan..nak salah kan siapa ya...??jadi kalau jumpa Doktor2 siswazah tu kena la cerita balik sejarah perubatan saya...sebenar nya ada jugak maklumat yang saya sendiri dah lupa...
Kadang kadang nak marah pun ada..sebab tak jumpa kad saya..doktor2 tu tanya macam2 berulang kali..macamana la sistem penyimpanan kad yang diaorang buat sampai kad tak boleh dicari...
Jumpa Doktor Tham memang puas hati sebab dia yan tengok saya dari mula lagi jadi dia ingat semua sejarah perubatan saya ...lepas buat scan..Alhamdullilah..semua nya ok..dan petang nanti Dr Tham akan jadi penceramah dipejabat kami..ada CME lagi...memang meriah lah CME kali ni....Dr Tham memang la suka melawak dan buat lawak antarabangsa....tajuk ceramah pulak KETIDAKSUBURAN...ramai la tersipu2 malu bila diusik oleh Dr Tham..he..he..he...meriah sungguh....
Balik kerumah lepas keja,masak simple2 je dan malam berjalan2 keGerbang malam serta keIpoh Padang membawa anak sedara yang datang kerumah kami dari Kedah....
Pukul 11 pulak kami lepak2 menunggu Aiza yang balik keIpoh dengan ETS...lama jugak la kami lepak2 kat stesyen keretapi tu...balik rumah sembang2 ngan Aiza sambil makan nasi lauk ikan rebus ngan sambal tempoyak...best tu....

No comments:

Post a Comment