RENTETAN CATATAN HARIAN UNTUK RENUNGAN DAN KENANGAN

JAUH MANA PUN JARAK KITA....LAMA MANA PUN TAK JUMPA....KITA TETAP PANDANG LANGIT YANG SAMA..JADI KITA DEKAT SEBENARNYA, DEKAT DIHATI....

Tuesday, February 2, 2010

Post samseng...ada aku kesah?

Budak muka ala2 Amer Khan ada kat sini...jangan mare eh...


Bosan sebenar benar nya..malam sebenar nya dapat mesej dari budak tu..dia taip..'JANGAN NAK TUDUH YA'..pulak dah..budak ni..aku tuduh apa pulak..malas nak balas..delete msj dia...


ingat aku ni kaki gosip ke..helo..lebeh baik aku pegi dapo,masak kue ke,kek ke,sekurang2 nya bertambah jugak berat badan..



esok pagi2 teringat nak balas mesej budak semalam..tapi tak guna satu sen pun sebab jam ni..8 pagi dia masih enak2 dibuai mimpi..tau dah..dah kenal lama..he..he...

Pagi kat pejabat, boring pulak dgn orang tua ni,hari tu suruh buat macam tu,pagi ni suruh buat lain pulak..baru tau dia ni berangin satu badan...

entah apa yang buat dia berangin,aku jadi sasaran..tak pe..tak pe..ikut rentak dia dulu,nanti kalau aku pulak yang berangin baru diaorang tau..tak cukup sebotol minyak gamat nak sapu kat badan...

kenapa buat macam ni?pulak..kan dia yang suruh..tunjuk lagak ya..tak pe...sabo je..itu citer kat pejabat..

Kul 10 anta mesej kat budak tu...tak paham mesej semalam...saje je kata tak paham nak tengok akal dia....dia jawap..kan gosipkan saya dengan dia tu..eh bila?ingat aku tak ada keja lain nak gosip kan dia pulak..terkenal ke awak tu..artis ke orang nak gosip2..nak termuntah aku..buat apa pun , ada aku kesah?
Tak boleh bagi muka,tak boleh buat baik dah...
nak pijak kepala dah...aku dikata menggosipkan dia..setau aku gosip2 ni untuk artis je..rupa nya keja kat hospital pun kena gosip...

Ha..ha..ha...ini post paling kelakar dan samseng..saje je boring..kalau budak tu baca..tolong paham ya..banyak lagi keja nak buat tak ada masa nak gosip hal orang...bukan ahli mesyuarat tingkap pun..


tengok dia dah nak tergelak..memang la manis senyuman tu semanis jambu kat R&R Tapah..tapi kalau main tuduh2 kat aku ,siap aku kerjakan dia..uban sehelai dua yang baru nak belajar tumbuh tu habis aku cabut nanti..

Cuti ni balik kampung tau,jumpa makwe kat sana,tunjuk la kesetiaan sikit...hari tu dah nak tergelincir kejap..ada aku kesah?

Tau la muka tu lawa, ala2 Amer Khan..? ramai peminat..ada aku kesah?


Post ni saje buat lawak antarabangsa je..nak hilangkan boring dan nak uji boleh berlakon jadi samseng tak..




2 comments: