RENTETAN CATATAN HARIAN UNTUK RENUNGAN DAN KENANGAN

JAUH MANA PUN JARAK KITA....LAMA MANA PUN TAK JUMPA....KITA TETAP PANDANG LANGIT YANG SAMA..JADI KITA DEKAT SEBENARNYA, DEKAT DIHATI....

Monday, May 3, 2010

Angan2 la pulak...

Pagi2 keklinik tak jauh dari pejabat..Alhamdulilah..check darah 0k,tekanan darah ok,ECG pun ok..Doktor kata saya kekurangan air....kerja pulak dalam aircond..badan jadi kering...
balik kepejabat dan minum la air sampai nak termuntah...
Oh....ujung bulan ni ada sukan Kementerian Kesihatan diTrengganu...suami mengajak pergi sebab transport kosong..
contact bekas student saya kat sana...seronok betul dia saya nak datang sampai dah nak mintak cuti..Mahani,tunggu la saya comfirm pegi dulu baru mintak cuti...sebenar nya teringin sangat nak jalan2 kat sana...Saya tau Trengganu memang negeri yang cantik..kropok leko dan sata sedap2 belaka..InsyaALLAH, takde pe2 saya sampai ujung bulan ni...em..m..larat ke ya..24 hingga 27 Mei kami anjurkan kursus...bz..bz....
Johor pun teringin nak pegi,tak tau bila boleh bercuti panjang..kalau keJohor teringin pulak keBatam..tak jauh dah naik feri..
eh..Belitung pun teringin nak pegi...kena simpan duit sebab Belitung tu jauh..paling dekat dari Jakarta...
simpan duit setahun baru boleh pegi..itu pun kalau masuk tabung 10 ringgit sehari..ni masuk tabung ada lah duit2 siling lebeh beli pe2...bila nak banyak nya...he..he..
Kalau la ada orang nak sponsor...tau2 dapat tiket ke Belitung via Jakarta....best tu...angan2 la pulak!

No comments:

Post a Comment