RENTETAN CATATAN HARIAN UNTUK RENUNGAN DAN KENANGAN

JAUH MANA PUN JARAK KITA....LAMA MANA PUN TAK JUMPA....KITA TETAP PANDANG LANGIT YANG SAMA..JADI KITA DEKAT SEBENARNYA, DEKAT DIHATI....

Wednesday, July 14, 2010

Happy birthday Ailia....

AILIA/ADIK/OSHIN
Hari ini 14 Julai 22 tahun lalu....lebeh kurang jam 8.50 malam saya selamat melahirkan seorang bayi perempuan...siang hari tu saya maseh bertugas macam biasa..aktif bergerak dalam wad...mengikut Dr Karam Singh (BUKAN kARAM SINGH WALIA ..HOKEY..)memeriksa pesakit diwad 2 Hospital Batu Gajah....

Sedang bertugas tiba2 pinggang rasa sakit..lain macam je...saya bagitau Dr Karam..akan ke wad bersalin dan kawan setugas akan gantikan saya...nampak Dr Karam pulak yang risau ...dia tak bagi saya berjalan kewad bersalin dan mintak kawan setugas tolak saya dengan wheelchair..saya gelak je dan kata saya maseh ok...mana tak ok..sempat lagi balik kerumah...kemas2 barang dan sempat singgah tengok Aiza kat rumah pengasuh dia...lepas tu baru la saya kewad bersalin.....Masa tu suami saya maseh bertugas dalam tentera dan bertugas di kem kat Tapah....jadi pegi sendiri la ke wad bersalin tu...memandu Proton Saga..he..he...

Sebenar nya Dr Karam jugak sedang menunggu kelahiran anak pertama...isteri dia jugak sedang mengandong....dan selamat melahirkan baby girl selepas beberapa hari saya bersalin..maseh ingat..nama anak Dr Karam ialah..Smita Kaur..tentu dah besar dan cantik..dah 22 tahun pun....

Dan anak perempuan saya yang bernama Ailia berusia 22 tahun hari ini...

Happy birthday AILIA/ADIK/OSHIN......he..he....

No comments:

Post a Comment