RENTETAN CATATAN HARIAN UNTUK RENUNGAN DAN KENANGAN

JAUH MANA PUN JARAK KITA....LAMA MANA PUN TAK JUMPA....KITA TETAP PANDANG LANGIT YANG SAMA..JADI KITA DEKAT SEBENARNYA, DEKAT DIHATI....

Monday, September 14, 2009

Ucapan Raya

Raya dah dekat..suasana raya dah terasa disana sini...Jadi saya ucapkan SELAMAT MENYAMBUT AIDILFITRI 5 hari lagi...kepada yang mengenali dan yang membaca blog ni....terutama

1.Anak2..cucu..anak2 angkat ,Adik beradik,Iparduai, anak2 sedara ,sepupu,semua sedara mara dimana saje berada...-datang la kerumah teman raya ni..rame ni weh...nanti teman masakkan pe2 ya..

2.Kawan2,sahabat handai,kenalan jauh dan dekat-jemput la beraya dirumah..teman cuti 9 hari..

3.Adik saya Saadiah yang blog nya tak boleh2 bukak diJeddah,Arab Saudi-he...he...ape ke hal nya blog mike tu...btoi ke idak alamat nya,cua tengok betoi2..nanti gtau keme..

4.Adik saya Faridah sekeluarga diSydney ,New south Wales.Australia-rindu sangat....pada Arman dan Juliana..

5.Anak sedara saya Shafiq, diUniversitas Trisakti ,Jakarta-risau sangat tentang keselamatan dia disana ,semoga selamat kembali keMalaysia secepat mungkin.

6.Semua Pengajar dan students KPP UluKinta..dan KOLEJ KEJURURAWATAN IPOH(Basik dan pos basik)-cikgu Shah,bawak la Damia kerumah raya ni..

7.Semua jiran2 diTaman Maju Rapat,Ipoh-bako lemang lagi ke tahun ni..datang le beraya dirumah keme..

8.Semua yang mengenali....

MAAFKAN JIKA ADA KESALAHAN ..AMPUN KAN JIKA ADA DOSA DAN TERKASAR BAHASA..HALALKAN HUTANG KALAU ADA YANG TERLUPA BAYOR..HE...HE...

Ini antara students saya (Posbasik Kesihatan Primer dan Posbasik Psikiatri....diseluruh Malaysia..SELAMAT HARI RAYA..HATI2 DIJALAN RAYA..DATANG LA RUMAH SAYA..(PANTUN 3 KERAT)


Isnin 14 Sept 2009-mula2 nak ucapkan selamat memulakan tugas sebagai Pembantu Perubatan kepada semua students saya dari grup 19 Kolej Pembantu Perubatan Ulu Kinta yang melapurkan diri diseluruh Malaysia hari ini.Jangan nangis tau...raya 5 hari lagi...hu..hu...kecian nya anak2 mama semua.Yang dapat Sabah dan Sarawak tu sabo je la...nak buat macamana?tugas lebeh utama,raya bila2 pun boleh..he..he...nak kena mama ni kan,saje je nak usik...antara yang akan mula bertugas hari ini ialah yang mama tempekkan 2 keping gambar kat sini.. Bertugas baik2 ya...utama kan pesakit dan sentiasa bertugas dangan penuh tanggungjawap.


Hu...hu...raya 5 hari lagi...caya lah.....








1 comment: