RENTETAN CATATAN HARIAN UNTUK RENUNGAN DAN KENANGAN

JAUH MANA PUN JARAK KITA....LAMA MANA PUN TAK JUMPA....KITA TETAP PANDANG LANGIT YANG SAMA..JADI KITA DEKAT SEBENARNYA, DEKAT DIHATI....

Sunday, December 6, 2009

Sleeping day......

Eh....budak pam minyak ni rileks2 pulak....ops...s.....anak saya ke?he..he...
Setelah 3 malam....habis pun...lega nya 3 malam berlalu...

Banyak yang dipelajari,banyak pengelaman yang diperolehi...

Hari ni mula bercuti 4 hari..cuti lepas keja malam.

Pagi sampai rumah je,goreng mihun untuk anak saya Nain yang akan balik ke Kelantan pagi ni, Dia sampai dari KL semalam...anak saya ni teruja nak balik Kelantan sebab kereta yang baru dibeli dah sampai...ha..ha...boleh la tumpang bergambar nanti...selepas Nain balik dihantar abahnya ke Medan Gopeng, saya mengemas rumah.....

Lepas tu tido sekejap, sebab mengantuk sangat dapat lah lelap sekejap.Hilmie datang mengajak abah nya membeli katil, manja nya anak2 ni,beli katil pun nak abah ngan mama temankan..Shafeeq dulu pun macam tu...saya suruh dia makan dan berihat dulu sebab abah nya penat mengemas halaman pagi ni.....lepas makan tengahari..makan ja pe yang ada,saya tido lagi...

Memang kalau dihospital lepas keja malam hari pertama dipanggil sleeping day......jadi tido je la...kalau tak tido pun tak berdaya buat pe2 sebab leteh dan mengantuk...

Petang menemankan Hilmie membeli katil, kemudian kami bertiga pegi makan mee kari diOldTown whitecoffee depan rumah kami...makan2 dan sembang2 kejap, lepas tu terus balik kerumah...mata saya rasa tak boleh nak bukak walau pun dah tido tadi.
Sempat menonton tv sekejap dan lepas tu apa lagi z...z...z...sampai pagi.

No comments:

Post a Comment