RENTETAN CATATAN HARIAN UNTUK RENUNGAN DAN KENANGAN

JAUH MANA PUN JARAK KITA....LAMA MANA PUN TAK JUMPA....KITA TETAP PANDANG LANGIT YANG SAMA..JADI KITA DEKAT SEBENARNYA, DEKAT DIHATI....

Monday, April 19, 2010

Fasa pertama dah selesai...

Sebakul buah2an untuk bakal menantu..he..he..


Pagi menggoreng nasi untuk sarapan ,lepas tu memasak sambal tumis ikan bilis..goreng ikan,buat sambal kuini dan goreng ikan..masak nasi..dah selesai keja...

tolong menyapu rumput yang dimesin olih suami...

membasuh tudung yang dipakai seminggu ni...hampir 10 helai.....

Merajinkan diri memasak buahulu kemboja 6 biji...untuk dibawa kerumah bakal besan?he..he...

tengahari apa lagi,baring2 rihatkan badan..sebenarnya mengantuk jugak...semalam sebelum tido ada seseorang yang mesej saya ...saja nak menguji reaksi saya tentang sesuatu.......saja nak test hati saya kut...nakal nya dia...tak pe,sekurang2 nya dia membuatkan saya ceria didalam gundah....

Hampir 3 petang bersiap untuk ke rumah Elliani..

Alhamdulillah,semua nya berjalan lancar...eh..tak sangka ayah dia cikgu saya la,masa kat SIS dulu..jadi guru ku,besan ku...

ops...s...fasa pertama dah selesai.....tunggu je fasa kedua...suka kome la,asalkan bahagia....

No comments:

Post a Comment