RENTETAN CATATAN HARIAN UNTUK RENUNGAN DAN KENANGAN

JAUH MANA PUN JARAK KITA....LAMA MANA PUN TAK JUMPA....KITA TETAP PANDANG LANGIT YANG SAMA..JADI KITA DEKAT SEBENARNYA, DEKAT DIHATI....

Thursday, April 8, 2010

He...he...

Malam...baring2 depan TV, Shafeeq datang menghantar payslip saya yang maseh ditempat keja lama..
ceria je anak ni...
jadi abah yang tengah demam pun tak habis2 mengusik...tersipu2 la anak yang tengah hangat bercinta ni...
Tak cepat sangat ke..kan baru kenal?tiba2 saya bertanya..entah kenapa,dah janji tak nak kata apa2 tapi itu la yang keluar dari mulut saya..Mama macam tak bagi je Shafeeq bertunang...kata Shafeeq,muka dia dah tunjuk macam keliru..saya ketawa je..eh..anak ni,ma cakap je,tak pe,teruskan je..kalau dah bersedia mental, fizikal dan material...ok je...
Dah dengar macam tu,baru la nampak lega,harap2 semua nya berjalan lancar..he..he..
Tertunggu2 jugak anak saya yang kuat merajuk datang..sape lagi kalau tak Hilmie...tapi mungkin ada hal ,lama dah tak datang rumah...
tak pe,saya kena faham keadaan anak2 yang yang ada kotmitmen masing2..

2 comments:

  1. hehe...Hilmie Aslam or Zulhilmy mama?...int kenal dua org yg nme ni....kuat merajuk ye...ekeke~..

    mama ade facebOok?

    ReplyDelete
  2. Boleh tahan Int..ni..kuat ngusik jugak..Ni Wan Mohd. Hilmie..mmg kuat merajuk...manja lagi...
    takde la Int..kalau ada pun takde masa nak bukak..lepas ni tak tau lagi..nnt ma bgtau kalau ada.

    ReplyDelete