RENTETAN CATATAN HARIAN UNTUK RENUNGAN DAN KENANGAN

JAUH MANA PUN JARAK KITA....LAMA MANA PUN TAK JUMPA....KITA TETAP PANDANG LANGIT YANG SAMA..JADI KITA DEKAT SEBENARNYA, DEKAT DIHATI....

Saturday, May 30, 2009

Belajar komputer

Sabtu,anak2 berkumpul dirumah,riuhrendah suasana didapur saya yang kecil.seawal 6 pagi saya dah mula memasak rendang ayam dan mengukus pulut kuning.saje nak meraikan 4 orang anak yang dah lulus dalam final exam masingmasing.Bangga dan bersyukur sangat dgn pencapaian ank2,bermula dgn Shafeeq,adik,Hilmie dan akhir sekali Nain...
Suami menalipon ank sulung dan menantu tp tak dapat blk,sebab anak sulung saya kena kerja.anak kedua saya diKajang menalipon dan jeles dengar suasana riuh dirumah.kakak nak balik kata nya dan 2 jam kemudian dia dah terpacul didepan rumah disambut adik2nya yang mmg ternanti2 kehadiran nya untuk lebeh menceriakan suasana.
Kenapa blog mama tak masuk gambar?tanya anak2..Ha...ha..kamera lama dah teruk kata saya,ptg kekinta city beli kamera baru,lepas ni boleh masuk gambar banyak2.Balik dari kintacity,sibuk pulak anak2 ajar macamana nak masuk gambar dalam blog.Sebenar nya saya baru nak celik2 komputer ni,tapi tak lah teruk sangat kan...lambat sikit je,jangan tak tau langsung.Belajr komputer pun masapergi kursusposbasik dulu,lepastu hujung tahun lalu suami belikan laptop,baru lah bersemangat nak ngadap komputer,selalunya bukak MYRESIPI..

No comments:

Post a Comment