RENTETAN CATATAN HARIAN UNTUK RENUNGAN DAN KENANGAN

JAUH MANA PUN JARAK KITA....LAMA MANA PUN TAK JUMPA....KITA TETAP PANDANG LANGIT YANG SAMA..JADI KITA DEKAT SEBENARNYA, DEKAT DIHATI....

Saturday, July 11, 2009

Mohd Wira Adam

Mohd.Wira Adam....yang sentiasa dirindui oleh kami di Ipoh
Mohd.Wira Adam ..penghibur hati kami sekeluarga



Minggu ni semua nya berjalan saperti biasa ,cuti semester students saya dah habis, semua dah balik kekolej semula...students semester 5 dan 6 masing2 ditempatkan dihospital dan klinik seluruh Perak dan ada juga dihospital diKelantan.
Students sem 4 yang akan ketempat saya bermula minggu ini adalah batch pertama yang ada students perempuan...sebelum ni semua students saya lelaki..harap semua nya akan berjalan dengan baik...InsyaALLAH...
Petang Jumaat selepas sampai dari Cameron Hihgland, suami saya mengajak ke KualaLumpur ,kerana rindu pada permata hati kami sekeluarga Mohd. Wira Adam. Bertolak ke KL jam hampir 7 petang,dalam remang senja hujan turun renyai2...sampai diKajang hampir jam 10 malam.Terus kerumah kakak,sempat memasak sayur rampai tempoyak yang dibeli dipasar malam Simpang Pulai dan kemudian terus tidor kerana leteh .Pagi kerumah anak sulung saya Mohd. Aidil,disambut menantu saya Aida dengan mee goreng...dan puas lah bermain dengan Adam...tengahari mereka sekeluarga bertolak ke Ulu Langat untuk aktiviti reunion bersama teman2 seuniversiti.

Saya dan suami singgah di butik Ariani dibandarbaru Bangi dan kemudian berehat sebentar dirumah kakak sebelum bertolak balik ke Ipoh.Sampai diipoh jam 8 malam dan sempat pula ke karnival usahawan sempena pendaratan sulung FireFly di Lapangan Terbang Sultan Azlan Shah
yang hanya beberapa meter dari rumah kami.sempat singgah kegerai2 yang ada ,sayang nya hujan pulak turun...hujan rahmat barangkali..kesian para peserta ,terpaksa tutup gerai awal,esok akan sambung lagi sebab karnival ni akan berakhir esok.

No comments:

Post a Comment