RENTETAN CATATAN HARIAN UNTUK RENUNGAN DAN KENANGAN

JAUH MANA PUN JARAK KITA....LAMA MANA PUN TAK JUMPA....KITA TETAP PANDANG LANGIT YANG SAMA..JADI KITA DEKAT SEBENARNYA, DEKAT DIHATI....

Sunday, November 8, 2009

Kenduri lagi...selamat pengantin baru Faiz dan Yanie

Sama cantik sama padan..tahniah!..ni la Faiz anak jiran saya yang kawin hari ni..
Selamat Pengantin Baru Faiz dan Yanie...




Tetamu sedang menikmati hidangan kenduri anak jiran saya....



Pagi ni mengemas rumah...mengemas dapo,

Untuk suami dan semua warga NS..tahniah la ya..3-1 ya...bagus la...untuk Nain, Mie dan semua warga Kelantan...he..he...gelak je,tak kata pe2 pun..


Pagi ni tak tergesa2 nak masak untuk tengahari sebab akan pegi makan kenduri anak jiran saya yang melangsungkan perkawinan dan diraikan di Silvertage Galeria ( dekat je ngan rumah kami...)Anak2 jiran saya ramai dah bekerja,rasa nya lepas ni makan kenduri selalu la kami...mesti lepas sorang sorang lagi akan naik pelamin...

Tengah baca akhbar Mie datang,menolong abah nya mengemas2 dapo kami yang macam kapal pecah..ya la..studio mini saya dah 95% siap...kesian pulak kat orang yang bekerja buat studio saya tu dan jugak anak manja saya Mie, jadi saya pun masak nasi dan buat sup sayur,lepas tu masak ayam hitam manis..lepas diaorang makan baru la saya pegi makan kenduri.




Hari ni sepupu saya Jah kat Gurun call mintak alamat e-mail saya..wah...dah maju dia orang ni ,nak chat gunakan e-mail. Bagus la....tak ketinggalan dalam dunia siber ni.Adik angkat saya sekeluarga yang tinggal kat Perlis jugak berada diGurun..rindu sangat...



Nanti la,ada cuti saya akan keGurun atau Perlis..

No comments:

Post a Comment