RENTETAN CATATAN HARIAN UNTUK RENUNGAN DAN KENANGAN

JAUH MANA PUN JARAK KITA....LAMA MANA PUN TAK JUMPA....KITA TETAP PANDANG LANGIT YANG SAMA..JADI KITA DEKAT SEBENARNYA, DEKAT DIHATI....

Sunday, November 15, 2009

Tiba2 rindu

Arman mencuba popia...Juliana tengok je dengan wajah ragu2...takut pedas ya...
Rindu sangat kat Arman dan Juliana diSydney,Australia

Ya hoo...hari ni cuti,best nya...Cuti sehari ganti saya on call sabtu lepas.



tapi kena masak untuk Ailia bawak balik bekal keKL



Lepas Ailia balik,ha..a...apaa lagi...z...z..z...z.....sampai tengahari.cuaca pun tak menentu,mendung..redup dan hujan silih berganti.
Saya pulak tinggal kesaorangan dirumah..


Sedap nya tido tak sedar tau2 dah tengahari...


Masak paling ringkas,makan,solat dan tido lagi....


Petang ke Billion depan rumah kami,beli barang2 dapo....


Malam menonton tv cerita hantu raya...seram jugak..sebelum tido sempat menyelak album lama dan tiba2 rasa rindu sangat pada adik saya sekeluarga yang menetap diSydney...bila dapat berjumpa lagi...tentu dah besar Arman dan Juliana yang nakal dan manja...bila agak nya saya berkesempatan kesana....Adik saya sekeluarga hanya balik keMalaysia 5 tahun sekali.Rindu sangat...


Tido awal,esok nak kerja....

No comments:

Post a Comment