RENTETAN CATATAN HARIAN UNTUK RENUNGAN DAN KENANGAN

JAUH MANA PUN JARAK KITA....LAMA MANA PUN TAK JUMPA....KITA TETAP PANDANG LANGIT YANG SAMA..JADI KITA DEKAT SEBENARNYA, DEKAT DIHATI....

Tuesday, January 19, 2010

Bila keseorangan

Jom tengok bola...tiket free..TM sponsor..jom...


Oh...boring....handphone pulak terjatuh dan rosak kut...tak pe la....bukan ada sape2 nak call atau mesej pun...cuba dulu sehari tanpa handphone...?boleh?..


Boleh tak ada handphone,kalau tengah bercinta tu lain la,ada buahati nak mesej,nak call...


Tapi tiba2 teringat kalau mak saya call dan ada hal apa2 macamana?


Cepat2 cari balik handphone yang dah saya simpan dalam laci...sebenar nya ada satu dua hp lama zaman kuno dulu yang tersimpan,tapi cari2 tak jumpa pun...


Jadi buat la pe2 yang patut...cuba mesej Nain diAmpang..boleh la guna hp lama tu..sebenarnya was2 ni nak mesej Nain sebab lama dia tak mesej dan call saya..marah kat saya kut atau tak tau la, saya ni selalu takut mengganggu anak2 kalau call atau mesej diaorang, entah diaorang suka atau tidak, masing2 ada komitmen sendiri...yang dapat saya buat hanya lah mendoakan kesejahteraan anak2 yang saya sayang....


Boring...sunyi..keseorangan...ni la yang saya belajar masa ambik postbasik psikiatri dulu...BIRDS NEST SYNDROM....yang dah merasa akan tahu....dan saya sedang merasai nya..


Pe2 pun yang kat stadium seronok tengok bola...Perak lawan Perlis...dapat tiket free lagi...Telekom sponsor...
Ada yang nak join sama ..tapi batalkan niat disaat akhir...tau pun Perak nak kalah


No comments:

Post a Comment