RENTETAN CATATAN HARIAN UNTUK RENUNGAN DAN KENANGAN

JAUH MANA PUN JARAK KITA....LAMA MANA PUN TAK JUMPA....KITA TETAP PANDANG LANGIT YANG SAMA..JADI KITA DEKAT SEBENARNYA, DEKAT DIHATI....

Sunday, January 31, 2010

Selamat hari ulang tahun kelahiran..

31 Januari...oh sekejap je dah sebulan meninggalkan kita ditahun 2010...
Pagi2 mesej Shah , Mazuardi dan Sal..mereka bertiga berkongsi menyambut ulang tahun kelahiran...
Hari ini 31 Januari adalah hari ulang tahun kelahiran mereka.
entah kenapa setiap tahun saya tak pernah lupakan tarikh ulang tahun mereka bertiga,mungkin sebab tiga orang sekali sama tarikh...
semuga ketiga2 nya bahagia dan dipanjangkan usia..
Sal ada lah kawan masa saya berkursus bersama pada tahun 2002 dulu..
semuga bahagia dengan kehidupan baru..
Shah saya kenal masa berkursus bersama Sal jugak..Shah ni dah saya anggap macam adik sendiri walau pun kami tak la selalu berjumpa atau berhubung....doa restu semuga berjaya dalam apa saja yang diceburi dan akhir sekali Mazuardi ada lah student MA yang datang ketempat saya masa posting tahun 2007 dulu..semuga bahagia dalam debaran menanti cahaya mata pertama...
InsyaALLAH dan Alhamdulillah..Allah berikan saya daya ingatan yang baik dalam hal tarikh hari lahir orang2 yang istimewa dalam hidup saya..

1 comment:

  1. Kak Hasnah -

    thanks for the wish! mmg tiap2 tahun akan dpt such wish dr Kak Hasnah - it meant a lot, really!

    terima kasih.. rindu la kueh trafik lite, eh? ermmm..

    ReplyDelete