RENTETAN CATATAN HARIAN UNTUK RENUNGAN DAN KENANGAN

JAUH MANA PUN JARAK KITA....LAMA MANA PUN TAK JUMPA....KITA TETAP PANDANG LANGIT YANG SAMA..JADI KITA DEKAT SEBENARNYA, DEKAT DIHATI....

Wednesday, January 6, 2010

Pot pet...pot pet....


Atas meja,atas kerusi,bawah meja...banyak nya fail..

Isnin..Selasa ...Rabu...


3 hari yang leteh..


Banyak keja dan banyak yang dipelajari..


bertimbun fail,atas kerusi dan bawah meja pun penuh fail..




Hujan setiap petang diBandaraya Ipoh..


petang masa nak punch card langit gelap dan mendung..




Adam balik KL bersama papa dan mama pagi Isnin...


Sunyi dan sepi...




Hati pun merindu..yang dirindu tak ambik peduli...


sebak terasa dada...hati menangis sape yang tahu?


Ke bank keluarkan duit,road tax dan insuran kereta kena bayar 10 Januari ni..Hilmie yang datang antar keropok leko pun ikut sama..tapi tergesa2 balik sebab kawan datang kerumah...


begitu lah..lain dulu lain sekarang ...




Malam Shafeeq dan Am datang..makan nasi goreng yang pedas giler, digoreng oleh suami saya.....tau la cili api free...berlambak kat belakang rumah..


naik panas perut...saje nak panaskan lagi,saya jamu budak2 tu apple hijau colek kuah rojak..boleh tahan la pedas kuah rojak tu..laju je dia orang makan.....biar panas lagi perut


Shafeeq berkenan kasut Adidas perempuan dalam almari kasut saya...layannn... je..kasut Aiza yang dibeli diLondon zaman student dulu..he..he...


bayar kat mama rm 50 untuk kasut tu, Am kata bagi la sekeping lagi..tapi kedekut nya anak manja saya ni..senyum2 kambing je...tak pe..


Petang esok mengadu kena tipu rm 250 ..terbeli handphone ciplak...mana ada orang jual handphone harga rm 1,000 lebeh ngan harga rm 250...


saya pun mula berleter...menyampah betul mama ni, macam la dia yang kena tipu...pot pet pot pet...tak beringat la,mudah terpengaruh la,hari2 baca surat kabar, banyak berita orang kena tipu,tapi tak ambik iktibar....bla..bla...sampai Shafeeq tak jawap mesej saya...tu marah kat mama la tu...last2 saya mesej dia..bagi mama pun tak pe duit tu..dapat pahala..mama kan anak yatim...he..he..he...


Shafeeq..lain kali hati2 ya, jangan mudah percaya dengan sesiapa pun..

No comments:

Post a Comment