RENTETAN CATATAN HARIAN UNTUK RENUNGAN DAN KENANGAN

JAUH MANA PUN JARAK KITA....LAMA MANA PUN TAK JUMPA....KITA TETAP PANDANG LANGIT YANG SAMA..JADI KITA DEKAT SEBENARNYA, DEKAT DIHATI....

Monday, June 8, 2009

Selamat pengantin baru


Ahad pagi,masak sarapan je,lepas tu rileks2 baca kosmo ngan metro,,tengahari cadang nak makan kenduri.tak perlu masak untuk trngahari.semua yang ada kena ikut mama makan kenduri..ha...ha...anak2 yang tak suka ikut saya makan kenduri tak jawap pe2 pun..mungkin dalam hati berkata2 mama ni paksa orang pulak!Bukan mama paksa sayang, tapi mama nak anak2 mama bercampur dengan masyarakat keliling dan berkenalan dengan kawan2 mama.


Ni gambar sepasang pengantin baru yang sama cantik sama padan..kedua nya anggota polis Bukit Aman,pengantin perempuan dr Batu Kawan,yang lelaki Sabahan.
Kenduri...kenduri....sepanjang jalan ada saja bunga manggar dan nama pasangan pengantin dipacak ditepi jalan dan simpang.Ramai sungguh yang melangsungkan perkahwinan musim cuti sekolah ni...cikgu kawin ngan cikgu,polis ngan polis...pandai diaorang cari pasangan.sama cantik sama padan...semuga semua nya berkekalan keanak cucu...dan kehujung nyawa.Untuk Mazuardi dan pasangan diKulim selamat pengantin baru,jaga lah rumah tangga baik2.
Yang akan kawin Julai ni pun ada,kad jemputan dah dapat,InsyaAllah kalau tak ada halangan saya dan suami serta anak2 akan memenuhi undangan nanti..buat Risman dan Shida bersabar lah menanti hari bahagia..

No comments:

Post a Comment